сряда, 16 април 2014 г.

Pinks Beauty Box: Март 2014


Здравейте, днес ще ви покажа какво съдържаше мартенската ми кутия, макар и късно реших да публикувам какво получих в нея.
Ето и продуктите, които аз получих:
  • Sephora Instant moisturizer 2мл; пълен размер 50 мл - 40 лв.
  • Sephora Smoothing Primer 1,5; мл пълен размер 15 мл - 30 лв.
  • Молив за очи Wet'n'wild Mega chrome № 50, пълен размер 5, 90 лв.
  • Aaran Aromatics гел за вана и душ Velvet Isle 50 мл; пълн размер 250 мл - 19, 10 лв.
  • L' Oreal Infallible 24h Stay Fresh 2 мл; пълен размер 30 мл - 28, 49 лв.
  • Uriage Isoliss Fluide 5 мл; пълен размер 40 мл - 39, 50 лв.
  • Uriage Isoliss Eye Contour 3 мл; пълен размер 15 мл - 29, 50 лв.
  • Nuxe men балсам за след бръснене 2 мл; пълен размр 50 мл - 26, 50 лв.
  • Пила за нокти
  • Крем за ръце  TianDe

Като цяло съм доволна от кутията, ще изпробвам мострите от сефора Моливт на Wet'n'wild не ми допада като цвят и няма да го ползвам и ще подаря на приятелка. Изпробвах душ гела, мирише приятно и е траен що се отнася до аромат, не бих го ползвала за ежедневна употреба, защото ароматът ми идва прекалено силен. Ще изпробвам фон дьо тена на лореал, а мострите на uriage дадох на майка ми по простата причина, че не са ми нужни и не пасват на моят тип кожа. Пилата за нокти винаги ще влезе в употреба, а кремът за ръце мирише приятно и хидратира добре.
Вие какво мислите за кутията?

Няма коментари:

Публикуване на коментар